tirsdag den 1. oktober 2013

Fra brugt til nyt-buksetrold-tandlæge

Jeg sorterede forleden mit tøj og der var et par bukser i mellem, som Sille bare synes var så flotte. I stedet for at de røg til genbrug, blev mine bukser til Sille-bille-busketrold.
(Det har vi altid kaldt Sille som kælenavn, hvor det kommer fra ved jeg faktisk ikke;-))



Fedt når mine gamle bukser, får nyt liv 
- genbrug er bare skønt.

Min buksetrold Sille har i dag været til tandlæge og få hevet en tand ud.
Nogle af Silles mælketænder vil ikke falde ud af sig selv og derfor måtte hun til tandlægen.

Efter lattergas, bedøvelse og et stk. tang, så var tanden ude. 
Sille var lidt omtåget efter lattergassen 
og ikke mindst øm i gummerne efter turen hos tandlægen.
Om et par uger er det igen til tandlægen, hvor endnu en tand skal ud av av.

Tanden ligger nu under hovedpuden og venter på tandfeen.

4 kommentarer:

  1. God ide...
    Håber tandfeen har været forbi...Ü
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Upcycling eller genbrug er bare en super ide. Jeg har faktisk lidt flere projekter i samme dur i støbeskeen.

      Slet
  2. Åh stakkels hende med de tænder:-( Er vild med bukserne Mette. Jeg har også en bunke tøj der skal laves om - måske skal vi snart lave et upcyclingstema:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)