onsdag den 23. oktober 2013

Happy scary halloween græskar


Pigerne og jeg har lavet græskar, en fast tradition d. 20. oktober.

Hvorfor lige d. 20. tænker du nok?????

Min far har fødselsdag d. 21.  og for nogle år siden startede vi en tradition med, at give min far / pigernes morfar et græskar. 
Han bor alene min kære far og han blev så glad for den, at nu skal han da ha' en hver fødselsdag - hyggeligt med selvbryggede traditioner.

Ja ja nogle siger traditionen kommet hertil fra store USA og hva så, der er da skisme hyggeligt, at fedte rundt med græskar helt op i hårbunden, sammen med ungerne.

Ikke mindst hyggeligt, når der om aftenen er lys i de skønne scary græskar.


Nå om traditionen kommer fra USA eller er keltisk som den oprindeligt er,  lænyder jeg samværet med ungerne i halloween tiden :-)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte:-) Sød tradition med gaven til din far!

    SvarSlet
  2. Årh hvor fint. Og super dejligt græskar-tratdition i har! : )

    SvarSlet
  3. Hvor er de seje! Og noget skræmmende i mørket :-) Hvor er det dejligt at give noget der bliver værdsat så meget.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)