mandag den 14. oktober 2013

Hæklet petit coin halskæde

Jeg har haft gang i hæklenålen og hæklet en petit coin halskæde



Ideen til denne halskæde fik jeg, da jeg så  Henriette med bloggen Handmade by Henriette 
super søde møntpunge til poletter til blogtræf.

Henriettes super søde møntpunge, er de ikke fine ;o)
Billedet er lånt fra Henriettes blog.

Kunne du tænke dig en mønt pung eller petit coin halskæde,
så er Henriette så sød, at have lavet en DIY/opskrift

Sille har lige været til  fødselsdagfest ved to klasseveninder og gav veninderne hver en petit coin halskæde med 25 kroner i og de bragte stor glæde hos modtagerne.


Silles fine indpakning af gaverne.




4 kommentarer:

  1. God ide´ til de små piger. Jeg er også rigtig glad for min til vognpoletten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er bare så skønne de små møntpunge;-)

      Slet
  2. Godt at andre kan forstå mit mønster :o)
    Super du har videre udviklet den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Super DIY du har lavet.
      Efter jeg har hæklet 4 stk., kunne jeg hækle nr. 5 uden opskrift ;-)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)