søndag den 6. oktober 2013

Mit første blogtræf - ohh yeahh

Så har jeg været til mit første blogtræf hos Libbie og Lena, om det var gost Jeps det var det!
 
Det er bare så fedt at møde så mange piger, men samme interesse, som en selv.
Der blev snakket, spist og ikke mindst lavet diverse kreative projekter.
 
 
Skønne blogpiger i gang med byt-en-pakke 7 gange til højre.
 
 
 
Jeg fik denne skønne taske med to halloween ophæng i, det er Pia.
Endnu engang tak for den fine gave.
 
Der var mange spændende projekter i gang og jeg nåede slet ikke,
 at få taget billeder af alle, men her er et lille udpluk. 
 
 


 
 
 
Alle deltagere modtog denne fine goodiebag,
der mangler måske lige lidt på billedet, men mine piger kunne ikke lade være med,
at pille ved alle herlighederne.

 
 
Der var goodies fra:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stor TAK til Libbie og Lena for et super blogtræf, det var en stor fornøjelse ;o)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud... : )

    SvarSlet
  2. Det var bare SÅ hygs at sidde over for dig og sludre :-) Tak for dejligt selskab til blogtræffet - og hjælp til at slæbe ind :-)

    SvarSlet
  3. Nøj hvor ser det lækkert ud. Både hyggen og goodiebags'ne :-)

    SvarSlet
  4. Nej hvor ser det bare hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
  5. Det ser og lyder virkelig til, at I havde en dejlig produktiv dag :)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)