søndag den 13. oktober 2013

October challange 12: Two is enough + 13: Outdoor/nature

Bedre sent end aldrig...... I får da lige gårsdagens og dagens challange

12: TWO IS ENOUGH


 
Mine to skønne unger.
 
De er det skønneste i mit liv og jeg elsker dem overalt.
 
Vi bliver tit spurgt - "Skal I ikke have en nr. 3" og svaret er "Nej" og vi er enige om det.
Vi har to lækre, sunde og raske børn og det er lige det, vi ønsker,
two is enough.
 
 
13: OUTDOOR/NATURE
 
 
Billedet er taget ved sommerhusets dejlige strand i sommers.
 
Tættere kan man næste ikke komme på naturen,
strand, vand og skov lige rundt omkring en, der er da det skønneste.
 
 
Dagen i dag har vi fejret min svigerfar, han fyldte 73 år i går.
Jeg må sige, at jeg er godt mæt efter at have indtaget svigermors steg med brun sovs og kartofler, is med hjemmelavet hindbær sovs og derefter hjemmebag og kaffe.
 
Uhhhh mon ikke jeg skulle træde lidt i motionscyklens pedaler her til aften,
både for samvittighedens og kroppens skyld ;o)
 
 
 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)