lørdag den 19. oktober 2013

October challange 19 : Color orange

Det ville være oplagt, 
at  vise et billede af en halloween græskar, men næ nej det billede kommer om et par dage.

I stedet har jeg valgt en orange Hoptimist.
Jeg elsler de små tingester  og husker dem 
fra min barndom.
Vi havde ikke selv hjemme, men min onkel og tante havde en og
jeg var allerede den gang vild med den og ved ikke hvor mange gange jeg har trykket på den og set den hoppe 
;-)

Jeg har selv et par stykker af Hoptimisterne bla. den orange og 4 krus har jeg også.
Tja og ligesom da jeg var lille, trykker jeg på mine hoptimister for at se dem hoppe.

Mon det er den barnlige sjæl i mig, der gør jeg trykker på mine hoptimister
;-);-);-);-);-);-);-);-):-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)