onsdag den 2. oktober 2013

October challange 2 : Happiness is

Jeg er hoppet med på en  October Challange som Pyntemyntheogmor har sat igang.

Et super initiativ i de her tider, hvor mange bloggere føler de får mindre respons efter Instagram er kommet på banen.

Du skal hver dag lægge et billede på bloggen inspireret af ordene vist længere nede.
Glæder mig til at se mange skønne og forskellige billeder.

Så hop med på October challange og vis, at blogverdenen er et fedt sted at være.


Happiness is....


....at se sine børn for første gang.

En uforglemmelig oplevelse 
og en lykkerus der ikke kan beskrives. 





I får lige gårsdagens billede 

I see this every day


En fitness bold placeret på min motionscykel,
 er hvad jeg ser hver morgen, 
når jeg slår øjnene op.

De to herligheder står lige ved siden af min seng og da min telefon,
 som agerer vækkeur ligger på motionscyklen, er det dagens første syn.

4 kommentarer:

  1. Jeg er meget apropos hoppet på instagram versionen...
    dagens billede - ja, det er bare ren lykke!

    SvarSlet
  2. Åh det kære instagram... jeg har oprettet en profil men aldrig fået gjort mere ved det. Tror jeg bliver i blogland.

    SvarSlet
  3. Sikke en god idé. Er selv ret forfalden til disse bloglege, men hopper alligevel over her i oktober. Glæder mig dog til at følge dine billeder. Tænker i øvrigt at den der bold er helt fantastisk at vågne ved siden af hver morgen... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi et helt fantastisk syn at vågne til en stor grøn bold....
      Skønt du kigger med ;-)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)