mandag den 21. oktober 2013

October challange 20 : today.... (yesterday)

Today.... ja idag er der 64 dage til jul..... (65 dage i dag, jeg en dag for sent ude igen igen)

Det lyder ikke særligt længe vel....



Det er ingem hemmelighed at jeg ELSKER julen, hyggen,
 de kreative syslerier, forventningens glæde i mine pigers øjne,
julepynten, julegodterne, julemaden, jule historierne 
og ja jeg kan blive ved ;-)

Jeg har ikke altid elsket julen.
Mine forældre blev skilt da jeg var i starten af tyverne og fra det tidspunkt og frem til jeg fik Sille, betød julen ikke noget for mig. 
Jeg skulle vælge hvem jeg ville holde jul hos - mor eller far.
Ikke et sjovt valg, selvom man er voksen.

Alle traditionerne vi i familien havde opbygget, føltes at springe i tusind stykker, 
da mine forældre blev skilt.
Da Sille blev født, havde jeg fået min egen lille familie 
og kunne nu lave mine helt egne traditioner 
og fra det tidspunkt har min kærlighed til julen bare vokset.

Vil du se hvor lang tid der helt nøjagtigt i minutter plus sekunder så tag et kig forbi
Frøken klokken hun tæller ned ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)