torsdag den 3. oktober 2013

October challange 3 : Weird shape

Da jeg læste dagens ord i October challange : weird shape,  tænkte jeg med det samme på Thailands Long neck kvinder.




Long neck kvinder, bærer ringe om halsen, som forlænger deres halse.
Jeg så engang en TV udsendelse om de her kvinder og det gjorde stort indtryk på mig, at kvinderne går med til det.
Det må i den grad besværliggøre og føre smerter med sig.
Det siges, at tages ringene af dør kvinden, da nakken ikke kan holde den lange hals, men om det er rigtig ved jeg ikke.
Der er mange myter forbundet med long necks.

WEIRD SHAPE





Har du lyst til at læse mere om Long neck kvinderne, 
så tag et kig på DENNE SIDE
som fortæller om hvorfor kvinderne bærer disse ringe. 

2 kommentarer:

  1. Godt eksempel på Weird shape. Jeg synes faktisk at det er temmeligt uhyggeligt at se.

    SvarSlet
  2. Ja, det er godt nok weird ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)