lørdag den 5. oktober 2013

October challange 5 : Layers + høj af blogtræf

Jeg kiggede mig omkring hjemme, hvad har jeg lige omkring mig,
 som  har med layers at gøre?

Øjet ramte min stak magasiner på stuegulvet.

5 : LAYERS


Lag af mine magasiner i alle afskygninger, bolig, mode og kreativitet.

Så var dagen i dag, jo dagen for mit første blogtræf og ej hvor var det hyggeligt.
Fedt at møde ca. 25 piger, der deler samme interesse som jeg selv, det blir man helt høj af.

Vender tilbage med billeder og mere om blogtræffet i morgen. 
Nu kalder sofaen, er vildt træt på den gode måde altså!


Skønne piger i gang med deres kreative sysler ;-)

8 kommentarer:

  1. Tak for hyggeligt samvær.

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Kære Pia i lige måde.
      Jeg er simpelthen så glad for gaven fra dig.
      Mine piger er ellevilde ned halloween uroen, den skal op at hænge hurtigst muligt i køkkenet :-D

      Slet
    2. Det er jeg glad for at høre - det er altid lidt svært at finde på når man ikke ved hvem modtageren er ;o)

      Var lidt ked af at jeg slet ikke rigtig kom omkring jeres bord. Det er altså ulempen ved at slæbe symaskine med. Næste gang må jeg tage patchwork, karton eller perler med ;o)

      Slet
  3. Ja, man kan godt blive høj af sådanne en dag. Tak for nogle hyggelige timer idag

    SvarSlet
  4. Sådan en dag kan man leve længe på. Tak for i går og det var skønt at møde dig.
    Klik ind på min DIY-fane og du vil finde opskriften på mønttasken ;o)

    SvarSlet
  5. Tak for en god dag i går, hyggeligt at møde dig ;O)

    Mona

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)