torsdag den 10. oktober 2013

October challange 9 : I miss this og 10 : One thing we dont know about you

For pokker da dagene går og jeg fik ikke postet indlægget i October challangen i går.
Så i dag for I dobbelt up.



Der skal ikke herske nogen tvivl om, 
at jeg savner de skønne sommerdage ved sommerhuset stranden.

Sol, sand, afslapning og masser af glade børn.

9: I MISS THIS


Mine skanker og tæer med tang på, 
med udsigt til en tømmerflåde fyldt med sommerglade børn.

Uhhh lala noget I ikke ved om mig.....

Jeg har for ca. 15 år siden været hårmodel og fik taget nogle total flotte billeder.

Men altså jeg så jo også knaldhamrende godt ud dengang!

10: ONE THING YOU DONT KNOW ABOUT
YOU


Ja det er mig, det røde lyn.

3 kommentarer:

  1. Hold nu kæft Mette, du ser sgu da stadig brand godt ud, men okay ja det røde lyn er dælme også hot hot. Var det hende Ole forelskede sig i???

    SvarSlet
  2. Savner også sommeren, varmen, ture til stranden, bare tæer i sandet og de lange lyse aftener

    SvarSlet
  3. Wauvvv du er stadig en smuk pige Mette, og hvis nogen siger noget andet ....lyver de.

    Mona

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)