torsdag den 3. oktober 2013

Sneak peak: Forberedelse til jul og blogtræf

Jeg er i fuld gang med, at klargøre mit kreative grej til på lørdag hvor jeg tager til blogtræf hos to skønne bloggere nemlig Binemor, der i sin tid fik mig i gang med at blogge (tak for det Libbie og Lena med bloggen Morstankeblog by Warberg. Om jeg glæder mig, JA det gør jeg. Tænk en hel dag med skønne bloggere og bare være kreativ.

Jeg har forberedt lidt hjemmefra, nok mere end jeg når at færdiggøre, 
men hellere have for meget end for lidt.

Et sneak peak til hvad jeg bla. tager med


Jeg vil ikke løfte sløret for hvad det er, 
men kan sige jeg er blevet inspireret af Ferm Living.

Kan I gætte hvad jeg har gang i?



9 kommentarer:

  1. Det skulle vel ikk være en pakkekalender?! Følger spændt med!!
    Hilsen Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne da måske nok godt være du er rigtig god til at gætte hi hi...
      Jeg venter lige med afsløringen til det færdige resultat.

      Slet
  2. Åh søde, du er så aktiv, jeg har ikke forberedt en dyt endnu, men natten er jo lang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er først begyndt at pakke lidt sammen de sidste par dage. Pludselig skal alle ideerne inde i hovedet virkeligøres og materialer klargøres, men ja jeg har fået samlet små projekter...

      Slet
  3. Hvor er du heldig at du skal til blogtræf - rigtig god fornøjelse. Jeg synes det ligner ferm livings pakkekalender, så det er mit bud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig vildt meget til min debut til blogtræf.
      Du er vist også en ganske god gætter;-)

      Slet
  4. Ej hvor spændende, Mette. Jeg tror også det bliver den flotteste pakkekalender. Glæder mig til at se den og dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også vildt til at se dig Lena, det bliver så hyggeligt;-)
      Tampen er meget varm smiiler :-D

      Slet
  5. Uh, hvor ser det spændende ud. Jeg tror også det er noget pakkekalenderagtigt, men glæde r mig til at se det færdige resultat :-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)