onsdag den 16. oktober 2013

TRAIN skirt

Til blogtræf modtog vi den lækreste goodiebag og der i var blandt andet, 
et stykke lækkert jersey fra Kikkenborg stof.

Ud af stoffet kom denne TRAIN skirt til Emma.
Emma elsker små korte nederdele i jersey, så det var jo oplagt, at sy sådan et.

Der er ikke den store sy videnskab gemt i nederdelen, men den et stort hit.



Jeg har denne gang lagt stoffet dobbelt og synes nederdelen bliver flottere i faconen.



Nederdelen nåede knap nok ud af symaskinen, før Emma stod klar til at få taget billeder, hun kender efterhånden proceduren, når jeg har syet, skal der tages billeder ;o)




Jeg er i gang med endnu et projekt i resten af stoffet, men er ikke helt færdig......


9 kommentarer:

  1. Fik samme jersey stof i min goddiebag. Men mit er nok stemplet til en drengebluse.

    SvarSlet
  2. Ei, hvor er den fin! Håber sådan jeg lærer at sy en dag :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal da helt sikkert kaste dig ud i at sy. Jeg er også nybegynder....;-)

      Slet
  3. Den er virkelig sød. Jeg har selv købt det stof og syede en kjole til Carla af det, men jeg tror faktisk jeg har en lille rest tilbage.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Vildt lækkert stof ;-)
      Du må se om der er nok til et lille train skirt .

      Slet
  4. Skøn nederdel og fin model :-)
    Ha en god dag.
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Hvor er hun smart!
    Kiggede også efter stoffet, synes det er en skøn grøn farve.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)