mandag den 21. oktober 2013

Vil du bytte med mig ? Adventspakkeleg

Jeg har lige meldt mig til en adventspakkeleg hos Anne-Sofie.





Reglerne er simple:

 Lav eller køb 4 gaver og find 4 bloggere at bytte med. 

Så kan du hver søndag i advent åbne en gave fra en medblogger!

Du bestemmer selv i hvilken rækkefølge du vil åbne gaverne.

Skriv gerne et indlæg (brug gerne billedet med pindsvinet, også ude i siden) 
med link til dem, som du bytter med, så andre kan se hvem der er med i legen 
og måske finde en byttemakker.

Det er tilladt at lave/deltage i flere runder.

Har du lyst til at bytte med mig, så skriv en kommentar herunder med din mail.


Vil du bytte med mig?


1. Anne-Sofie med bloggen Fingernem

2. Anja med bloggen Kreakuller

3. Susanne med bloggen Mit krearum

4. Laila med bloggen Hyggemor






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)