søndag den 20. oktober 2013

Zebra til Sille

Et par af mine aflagte leggings, har fået nyt liv og lever nu videre som et par zebra bukser til Sille.


Fedt at genbruge aflagt tøj og skabe noget nyt - det bliver jeg aldrig træt af.


Nu mangler jeg bare, at Sille prøver dem og ikke mindst godkender dem ;o)


Sille drømmer om, at få klippet sit hår i en page, meeennnn nu er det lige, 
at farmand ikke er helt med på ideen ;o(

Sille bad mig tage dette billede og sende til farmands mobil (han er på døgnvagt) så kan han tænke over, om ikke han går med til en page.

Jeg synes Silles lange hår er super flot, men er helt med på ideen om en page til hende.
Jeg skifter jo også selv hårfarve fra lyst til mørkt og så tilbage igen, 
har langt hår, bliver klippet kort og får langt hår igen.

Altså håret vokser jo ud igen ikk ;o)







3 kommentarer:

  1. Fedt med omsyning af leggings til bukser. De er super cool og elsker tanken om kreativt genbrug. Og ja da til pagen. Hvorfor ikke? Du har jo helt ret i at det vokser ud igen....! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...kreativ genbrug er super fedt.

      Venter stadig på fars beslutning :-(

      Slet
  2. Hvor er de fede Mette - sådan et par kunne jeg godt selv bruge:-) Jeg tror page vil være rigtig fint - I må have overtalt far.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)