søndag den 24. november 2013

En lille juledekoration

I dag er den første juledekoration blevet lavet. Det er lidt anderledes end de andre år.
Jeg blev inspireret af denne blog og det eneste der blev købt nyt er mos og juletræet, alt andet til dekrationen er fundet i genbrugen.  

Opsatsen er fra Medusa og den vandt jeg sidste år i en adventsgiveaway.




Pigerne er ellevilde med dekoration og selv manden synes den er vildt skæg, 
lige præcis det der var meningen med dekorationen.

Emma har nu bestilt en juledekoration med nisser og en hest.
Så nu må jeg se hvad jeg får tryllet frem til hende. 


1 kommentar:

  1. Hvor er den god - hvem siger også, det hele skal være så fin og stilligt?!
    Jeg forstår godt begejstringen:-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)