torsdag den 7. november 2013

En smule held har smilet til mig - i et øjeblik!

Jeg var så heldig forleden at vinde en give away hos søde Susanne.

Skønt at vinde noget, i en tid for der er modvind.

Jeg var så heldig at vinde to skønne Roomies.


Susanne har skrevet det sødeste kort til mig, samt lagt et stickers ark ved.

Mine piger har allerede hapset Roomierne.
Emma den blå og Sille den hvide.

Tja og så er modvinden desværre ikke stoppet hos os.

Emma klemte to fingre i SFOen og har  en BLÅ og tyk finger. 

Ikke nok med det, så fik jeg voldsomme smerter i underlivet og begyndte at bløde og da jeg fik ffjernet min livmoder i maj, så skulle jeg ikke gerne bløde mere.

Beskeden fra sygehuset er at det nok er den polyp, jeg fik fjernet i arret i september, der er kommet igen og den skal nok fjernes. Men da de slog mig op på deres computer, var min journal blank og de kunne ikke lave en tid til mig så længe, at de ikke kan læse min journal. 

Nu har jeg ventet på det lovede opkald fra sygehuset hele dagen, men ingen har ringet.
Jeg har forgæves forsøgt, at få fat i dem. 
Nu håber jeg kan få fat i dem imorgen, det er ikke rart , 
at skulle gå med smerter i flere dage og i weekenden.

Medvind kom så, jeg savner dig 
:'(


5 kommentarer:

  1. Ej det lyder da helt forfærdeligt. Håber du kommer igennem til dem hurtigst muligt.
    KH Gitte

    SvarSlet
  2. PØJ PØJ trods alt - tillykke med gevinsten

    SvarSlet
  3. Puster en virvelvind af medvind i jeres retning. Watch out :)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)