lørdag den 23. november 2013

Gaveide til pigefødselsdag og lidt om helbredet.

Sille er lige smuttet i gennem hullet i hækken, til pigefødselsdag hos nabopigen/klassekammeraten.

De skal holde bål fødselsdag og er det ikke fedt, vejret er super flot, lidt koldt, 
men det klarer varmt vintertøj.

Og så er det lige det med gaver til pigefødselsdage, vi har aftalt et beløb på 25 kr.. 
Til tider er det svært, at finde en god gave til den pris.

Jeg kan godt lide, at give personlige gaver, så derfor skulle gaven til Katrine (nabopigen) være noget med heste. Katrine er vild med heste og rider også.

Vi havde besluttet, at Katrine skulle have penge, fordi hun samler Schleich heste og var der flere der gav penge, så kunne hun købe sig en ny hest.

Vi lavede en rosette med billede af Katrine til hests, billede har vi klippet ud af indbydelsen.



Rosetten forfra


Rosetten bagpå

En lille kuvert til 20 kr.

En lille hilsen til Katrine fra Sille 

og sidst og ikke mindst en hest fra Good luck minis


Good luck minis er små bitte dyr, man kan samle.
Man får en sød lille pose med, når man køber dyrene.

Håber gaven falder i god smag.



Senere i dag tager vi på juletur hele familien og mormor og bedstefar.
Vi skal til Krusmølle, et besøg der blev planlagt lige præcis for et år siden.

Krusmølle er et vildt hyggeligt sted, med arbejdende værksteder, vildt meget julepynt, juleloft, nissehule og halmballer til at tumle rundt på.

Mon der kommer noget julepynt med hjem.

Forresten blev jeg opereret i tirsdags, jeg havde en udvoksning af væv/polyp, knude i arret ved livmoderhalsen, fra da jeg fik fjernet min livmoder. Operationen gik egentlig meget godt,  men da de skulle lægge mig i narkose gik jeg i krampe og min kæbe låste. Så nu er min kæbe lidt øm,
 efter de har måtte "brække" den op.
Heldigvis skete der ingen skade, jeg er ellers så uheldig for tiden, så puhhh haa da da.
Narkosen var lidt hård ved mig denne gang og jeg lå hele onsdagen nærmest i en rus - svimmel og utilpas.
Heldigvis kom min mor forbi og passede pigerne og lavede mad mm.

Tja nu er understellet lidt ømt, men ingen smerter mere, 7-9-13, så jeg håber, at indgrebet har gjort hvad det skulle gøre og satser på, at det de har fjernet, ikke er noget ondartet, men lægen sagde, at det skulle jeg ikke være bekymret for, men mine tanker tager da alligevel en tur i den retning en gang imellem.

God lørdag derude ;o)





2 kommentarer:

  1. God lørdag til dig og rigtig god bedring med understellet - nu har du da også taget din del af ulykker!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak Christina... ja nu må heldet da snart komme.;-)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)