torsdag den 28. november 2013

Jule pakkekalender a la Ferm Living

Ja jeg er blevet inspireret så temmelig meget af Ferm Livings julekalender og har tyvstjålet ideen
og lavet min egen version.




Pigerne vil rigtig gerne have en pakkekalender med 24 små pakker,
 for det får alle de andre (kender I den)....

Men NEJ pigerne får adventsgaver eller en gave lørdag og søndag og så slut prut.
Pigerne gav ikke op. 
De foreslog en pakkekalender med puslespilsbrikker i og puslespillet havde de ii forvejen. 
Et nisse puslespil med brikker til 25 dage (sikkert fra england).



Mit første udbrud "Jamen så ved I jo hvad der er i", 
men pigerne blinkede med deres dådyrøjne og
og nu har jeg så lavet en pakkekalender med puslespil brikker i.


Pakkekalenderen er kommet op og hænge og pigerne vimser rundt om den hele tiden.

8 kommentarer:

  1. Ej, hvor er den blevet flot. Jeg siger altid, at det ikke er indholdet af gaverne der er vigtige. Det er forventningens glæde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja glæden ved at skulle åbne en lille pose hver dag er stor og de kan slet ikke vente ;-)

      Slet
  2. den er SÅ flot Mette. Og pigerne er vildt søde at de foreslår det med puslespillet - det var rigtig godt funder på.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina, de er nogle skønne piger mine to små aber ;-)

      Slet
  3. Den er virkelig flot. Og heldige dig at du (også) har taknemlige banditter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;-)
      Ja jeg er rigtig glad for de er så taknemmelige over små ting ;-)

      Slet
  4. Hvor er den blevet fin! Det ser rigtig godt ud med de grafiske poser. Kæmpe succes :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Wauw Mette, den er blevet super flot.
    God jul til dig :)
    Kram

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)