tirsdag den 26. november 2013

Julekalender til mormor og bedstefar #2

I går viste jeg puslespillet pigerne havde tegnet til julekalenderen/pakkekalenderen til mormor og bedstefar.

I dag vil jeg vise hvordan selve kalenderen endte med at blive.


På nettet fandet jeg jeg denne æske-pakkekalender og med free print, så er det jo ingen sag.
Printeren kom igang og folde, folde og lidt mere folde - 24 skønne æsker.
Du kan finde æskerne hos HEYLOOK



I æskerne er de 20 puslespilbrikker gemt og i tre æsker er der gemt  to stykker chokolade.
I nummer 24 er der to stykker chokolade og en lille seddel, hvor der står, at mormor og bedstefar, må åbne de to medfølgende gaver.



To akryl hjerter fyldt med sne og et billede af pigerne.
Bag på har de skrevet deres navn.

Mon ikke de to bliver glade for overraskelsen den 24. december.





7 kommentarer:

  1. Årh, hvor er det blevet fint! Super god ide og smuk til og med

    SvarSlet
  2. Hvor er det dog en dejlig julekalender. Det tror jeg vil være noget som både små og gamle (ment på den gode måde ;-)) husker i maaaaaaange år frem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke stå for de små æsker, så jeg håber også mormor og bedstefar synes det er en dejlig kalender.

      Slet
  3. Sikke en skøn idé. Æskerne er virkelig fine - og stjernerne med pigerne! : )

    SvarSlet
  4. Sød idé og rigtig fine æsker ;o)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)