tirsdag den 19. november 2013

Julelandskab i Hama perler

Pigerne og jeg er ved at lave et julelandskab af Hama perler.

Vi har lavet et kagehus, kirketårn og juletræer, et kæmpe arbejde vi :-)har været igang med siden efterårsferien - men hyggeligt.


Jeg har taget lidt flere billeder, dem får at se i løbet af ugen, 
jeg har nemlig ikke fået den redigeret endnu;-)

Nisserne har ikke fået lov til at flytte ind i landskabet, de må vente et par dage ;-)
Dog var der et par af pigerens Sylvanian figurer der pludselig, havde indtaget landskabet...

6 kommentarer:

  1. Det er jo helt vildt! Hold op hvor er I dygtige! Må jeg låne nogle billeder fra din blog til et indlæg på min blog? Jeg linker selvfølgelig:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig må du det søde.
      Jeg lægger flere billeder på i morgen, jeg mangler lige at redigere dem. Men jeg kunne bare ikke vente med at vise jer perlerierne.

      Slet
  2. Hvor er det flot! Så mange farver kombineret på den rigtige måde. Det må også gået lidt sport i børnene med at lave denne by, kan forestille mig ;) Super flot lavet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Elena, der er virkelig gået sport i den både for store og små ;-)

      Og tak for rosen ;-)

      Slet
  3. Wow. Sikke en kreativitet og tålmodighed. Virkelig flot lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak... ja der er et par timers arbejde i det projekt, men vi har virkelig hygget os og en fed proces for børnene, at starte med skåle med perler og så ende op med et lille julelandskab.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)