mandag den 4. november 2013

Lidt jule-genbrugskøb

I går ryddede jeg op i gamle vaser, lysestager og andre pyntegenstande.

Det blev til to kasser fyldt ting jeg ikke bruger og i stedet for at smide det på genbrugsstationen,  afleverede jeg det hos en mand der opkøber gamle sager.

Jeg fik 60 kroner for alt mit gamle ragelse, ikke en herregård, men bedre end ingenting.

Jeg fik disse skønne julerier med hjem fra selvsamme sted.


En sød lille bambi til samlingen
En lille nissemand med skæg
Og
En sovende nissepige

Ej hvor jeg glæder mig til, at julepynten skal frenm.

.....kan ikke vente 
;-)




2 kommentarer:

  1. Det var da en god måde at gøre det på og så fandt du jo samtidig lidt nyt selv:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hvor er især Bambien fin :D Genbrugsjagt er altid hyggeligt.

    - Anne

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)