tirsdag den 12. november 2013

Strikket hue by Farmor

Mine skønne svigermor og pigernes farmor, er en haj til at strikke - heldigt for os ;o)

Sille havde et ønske om en spidshue i karrygul.
Efter at have klappet diverse butikker og nettet igennem - uden held - måtte jeg meddele Sille, at det ikke var muligt, at opdrive den ønskede hue.

Sille svarer mig promte " Farmor kan da bare strikke en hue til mig ".
Ja selvfølgelig! Hvorfor havde jeg ikke tænkt på det.
Vi fik købt garn og farmor har haft gang i strikkepindende.





Strikket hue by Farmor.

Emma skulle ikke snydes og farmor strikkede to par af Emmas ynglings sokker.
Det bedste af det hele er, at de er strikket af restegarn - dejligt intet går til spilde.


Sokker by FArmor.







2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare sej den hue! Og det er altså bare så lækkert at høre, at børn stadig kan være meget glade for godt, hjemmelavet håndværk. Jeg bliver altså også lidt (ok, MEGET) glad når min datter ikke vil have tøj på der er købt, men kun det mor selv har syet. åååårh!

    SvarSlet
  2. Huen er så fed og farven skøøønnnm ;-)
    Ja dejligt er det når de værdsætter det hjemmelavede ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)