søndag den 8. december 2013

2. advent : adventsgave

Så er det endelig advent igen og det betyder jeg må åbne endnu en adventsgave fra adventspakkelegen.



Og se lige en skøn gave:

En grafisk nisse uro 
( den hænger i stuen)

En sød kagedåse med bambi på 
( den nuppede Emma og står på hendes skrivebord)

En blanding julete og til og fra mærker i neon
(den første kop julete er drukket)

Den flotteste kobber papir kugle
(har fået plads i stuen)

Den skønne adventgave har jeg fået af Anne-sofie med bloggen Fingernem.

Kære Anne- Sofie 1000 tak for den skønne gave, som du kan læse er alle de fine gaver allerede i brug.

Glædelig 2. advent derude ;o)

5 kommentarer:

  1. Sikken sød gave. Dejlig kobber papirkugle :) Og TUSIND TUSIND tak for den helt igennem vidunderlige papiradventsgave, jeg har pakket op fra dig i dag. Virkelig guf for mit kreative papirhjerte. Uuuuuuuh, hvor skønt!!!

    Og den hæklede engel er straks hængt op, SÅ LÆKKERT med den neonpink snor!!!

    Spørgsmål fra min ingeniørnabo, som kiggede forbi i dag... (Han er af den overbevisning, at alt skal nøje måles op og hænges i vatter (vi taler om en person, der vejer dejen til sine boller, på grund af lækkerhedsfaktoren i, at bollerne altid bliver lige store))...:
    Skal englens hoved være knivskarp i midten af ringen, eller er det med vilje, at det er ca. 1 cm forskubbet til den ene side? Jeg mener jo, at hun skal tviste lidt kækt med skørtet, mens han mener, at det må være en fejl.... ;)

    Af hjertet tak for den SMUKKE pakke! <3

    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar.

      Hun skal da helt klart tviste kækt med skørtet hi hi....
      Jeg har faktisk ikke tænkt over hvordan hoved skal sidde, men jeg kan godt lide når noget er lidt anderledes ;-)

      Slet
    2. Pyha.... Rart at vide, at jeg ikke er den eneste der ynder "det skæve" ;) Hun er SÅ skøn!!!

      Slet
  2. Dejligt at se den kom godt frem og at det faldt i god jord. Ikke den nemmeste ting at sende - men det tænkte jeg jo først på bagefter!! Jeg har stadig din til gode :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Endnu engang 1000 tak søde Anne-Sofie.
      Glæder mig til, at høre hvad du siger til adventsgaven fra mig ;o)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)