søndag den 15. december 2013

3. advent : Adventspakkegaveleg

I dag er det 3. søndag i advent og så må jeg åbne en gave fra adventspakkelegen - juhuuuuu!


og se lige hvad den skønne gave indeholdte:


Stjerner flettet af målebånd - sejt !
Jeg elsker dem allerede ;o)


Forskellige stickers - lige  noget for mig ;o)

 

Super fede stjerner af neon tape og landkort.
De hænger allerede i køkkendøren ud til haven og de er ikke specielt julede, 
så de får lov til at blive, når julepynten skal pakkes ned.


En ûber cool halskæde lavet af papirclips og kraftig karton.

Alle de skønheder er fra Susanne med bloggen mitkrearum.

Kære Susanne 1000 tak for de lækre ting du har sendt mig, som du nok kan fornemme, 
har du ramt fuldstændig plet og jeg er VILD med alle tingene.
Det er virkelg en SKØØØØN adventsgave at få.

Ønsker jer alle en dejlig 3. søndag i advent ;o)







1 kommentar:

  1. Kære Mette

    TAK for dine fine ord, hvor er det bare SKØNT, når man nogenlunde rammer plet ;) Alle papstykkerne på halskæden er lavet af gratis gocards eller kunstpostkort - en af mine store samlermanier, som endelig er sat i omløb ;)

    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)