mandag den 30. december 2013

Et nyt år på vej

Kære alle læsere

Dette er år 2013 sidste indlæg, lidt vemodigt,
 men et nyt år er på vej og mange nye indlæg venter på, at blive udgivet.

Jeg har i år udgivet rundt regnet 280 indlæg 
og jeg har rigtig mange dejlige læsere, lige præcis dig, 
som bruger et par minutter af din tid på, at læse mine ord.
1000 tak for det, det er bare så fedt, du/I følger min blog 
og sender søde kommentarer.

Blogverdenen er et helt specielt univers, 
som jeg er glad for, at være en del.

Mange ønsker om et godt nyt år 2014.


Det er ikke så tit jeg flasher mig selv,
 men her er jeg og så endda mmed nytårshat hi hi






5 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår - og tak for gode indlæg i 2013 - glæder mig til at læse med igen på den anden side ;o)

    SvarSlet
  2. Tak og også godt nytår til dig! Glæder mig til at følge din blog i det nye år! :o)

    SvarSlet
  3. Tak lige måde, jeg følger med i 2014.

    Mona

    SvarSlet
  4. Godt nytår. Jeg glæder mig til at læse med!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  5. Et lidt forsinket, Godt nytår. Tak for gode indlæg i det forgangende år. Følger helt sikkert med i 2014 også!!

    Louise Siri

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)