onsdag den 18. december 2013

Jeg har fået en jule ko

Første advent kom min søde bonusfar med en lille gave specielt til mig.

Jeg havde på vores juletur til Krusmølle set den sødeste lille Karoline ko og den havde jeg nævnt, at jeg ønskede mig, tænk det havde han noteret sig og skaffet min helt egen jule ko.


Min bonusfar er salgsansvarlig for Nordatlanten og har selvfølgelig derigennem,
 skaffet min søde Karoline ko.

Min ko er nu blevet til en jule ko og står sammen med alle mine røde julestager ;o)


Husker I ikke alle den søde ko fra barndommen ?

Karoline koen blev født i 1957 og i 1958 blev koen præsenteret offentligt.
Karoline blev mejeribrugets varemærke og der blev lavet nøgleringe, kogebøger, kuglepenne, kalendre og meget mere, som har høj værdi hos samlere i dag.

Faktisk er Karoline koen stadig så populær, at der har været forspørgler på, 
om koen skal vækkes til live igen ;o)

Er du også vild med Karoline koen kan hun købes HER.

Dette indlæg er ikke sponsoreret, men mine egen begejstring for Karoline koen




4 kommentarer:

  1. Sådan en skikkelig og fin ko, da! Tillykke med den ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fin, tror den kommer på min ønskesedlen (eller skal købes for de penge jeg altid får af min far) Har så mange gode minder med den ko. Min mor arbejde hos de danske husholdningsforeninger og lavede dyreskue flere steder hvert år og jeg kom altid med. Koen var også altid med:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er bare ikke til at stå for den lille ko.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)