torsdag den 12. december 2013

Jul med kobber og glimmer


Se lige denne skønne juledekoration.

Den har Sille min datter på 9 år lavet til mig - helt selv.

I går var der julehygge i SFOen og der var et værksted med alt hvad hjertet begærer,
 til at lave dekorationer.

Sille havde dog mere travlt med, at skulle ud med klassekammeraterne og spille rundt om bordet, 
så 1 - 2 - 3, stod denne skønne dekoration færdig.


Emma var også i juledekorations værkstedet, dog noget længere end Sille, Emma er en kreatosse ligesom mig, så der bliver virkelig kælet med detaljerne.


Dette er Emmas dekoration, med sølv, glimmer og perler.
Emma har også helt selv lavet sin dekoration og jeg er faktisk lidt stolt af mine piger, 
at de kan kan lave så flotte dekorationer.

Tror vist de får juledekorationen tjansen til næste jul ;o)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)