tirsdag den 28. januar 2014

Dimser og duttelutter : OPBEVARING AF LEGO FRIENDS

Vi har en del ( læs MEGET) Lego Friends hjemme hos os.
Dermed også mange løse hoveder, ben, kroppe hår altså mange dimser og duttelutter, derfor synes jeg selv at det var så smart med denne opbevarigsboks til alle de løse dele.




Pigerne er super glade for den lille opbevaringsboks.
Nu kan deres Lego figurer skifte tøj og hår alt efter,
 om de skal ud at ridde eller på cafe besøg.
Det er nu nemt og overskueligt.



Den ene side huser hoveder, hår mm. 
og den anden side huser dyrene, 
der er pt. ikke mange dyr i kassen, de er i brug.


Nu er der styr på alle de små dele og vi skal have købt en mere, 
der er nemlig 1000 små dele endnu.

Opbaringsboksen er købt i Jysk til ca. 30 kr.


Indlægget er ikke sponsoreret




5 kommentarer:

  1. Sikke da en god idé!! Piger elsker jo at der er styr på tingene. Jo mere overskueligt des bedre!

    Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. En super ide og piger holder orden i alle de små dele helt af sig selv FEDT ;-)

      Slet
  2. Genialt Mette, tror jeg snupper ideen til Cecilie og Karolines :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Snup endelig... Dine piger bliver så glade for boxen og ja det bedste, de har styr på dimser og duttelutter ;-)

      Slet
  3. Fedt- jeg har købt nogle lidt større sorteringskasser i plast i IKEA hvor klodserne er sorteret i farver- så er det bare nemmere at samle nogle af de modeller som er gået i stykker og blandet rundt.. men det her tip til figuerne er da super- så jeg skal snart i JYSK...

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)