mandag den 20. januar 2014

Sjov gave til de store niecer

Ja jeg er godt klar over, at julen er ovre, men jeg vil bare lige vise jer en lidt sjov gaveide.

I vores familie har vi en aftale om, at når man bliver 18 år er det slut med,
at give kusiner og fætre julegaver.
Men men men Ole og jeg synes nu alligevel, at vores to store niecer på 19 og 20 år,
skulle have en lille gave.
Og da vi havde hørt, at ingen af niecerne havde en "Falckkasse",
lå det lige til højrebenet.
Vi købte to kufferter i Søstrene Grene og lidt indhold dertil, vist ikke lige det indhold,
der normalvis er i en Falckkasse ;o)

Indhold:

Ispose
Renseservietter til sår mm.
Gazebind
Tape
Armslynge
Katuspiller mod tømmermænd
Opkastpose
Ansigtsmaske
Plaster
Renseservietter til ansigt
Tic Tac
og en æske hovedpinepiller.


De to niecer blev vildt glade for den lidt skøre gave ;o)


9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ikk ;-)

      Vi er faktisk også ret glade for ideen hi hi ;-)

      Slet
  2. Det var da en super idé...!! Alle bliver glade for gaver, uanset alder!!
    I Tiger har de nogle sjove/fine metalæsker med plaster. De er altid med i tasken herhjemme!

    Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh Tiger den butik er herlig ;-)

      Slet
  3. Det er da en god idé - den skal jeg huske:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde ;-)

      Ja og indholdet kan varieres, således det passer til modtageren ;-)

      Slet
  4. Jeg synes det er en super gave! Fornuftig og smart gaveide :)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)