søndag den 12. januar 2014

Søndagshygge

Her hjemme løber Emma og jeg stadig i nattøj kl. snart 11, men pyt det er jo søndag og hvos vi ikke må her hvornår så....

Sille tog i går på weekendtræning med Team Starup/ VGIEs konkurrencehold og skal først hentes i eftermiddag. 
Ole var med i går til træningen, han er hjælptræner på holdet 
og i dag er han taget på døgnvagt.

Så Emma og jeg har haft 100% mor-Emma tid, hele lørdag og noget af søndagen -
 top lækkert.



Formiddagen er gået med kreativhygge. Emma har fået et billede/glimmersæt, som hun dybt koncentreret har puslet med og mens sad jeg ved bordet i ført nattøj og morgenhår, med en kop kaffe, så hygsomt.

Jeg kunne ikke holde fingrene fra tushen og skriblede også lidt.

Nå nu må vi vist i bad og få lidt anstændig tøj på og så skal der lige handles, inden turen går til Vojens Idrætseftersskole og hente vores gymnastikpige.

Der er en lille forevisning af hvad gymnasterne har lært indtil nu, så det glæder vi os til;-)

God hygge-søndag derude;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)