onsdag den 15. januar 2014

Taa daaa.... se lige her

Her hjemme er Lego Friends et HIT og vi har efterhånden et mini Legoland bygget op af Lego Friends.

Jeg husker også hvor glad jeg var for Lego, dengang hed det bare Fabuland 
og jeg tilbagte timevis i Lego universet.

Emma og Sille har mange fælles lege med Legoet, trods knap 3 års forskel, 
men det er nu specielt Emma, der fordyber sig i gode lege med de 5 piger fra Heartlake City.

Kender I det når ens barn siger "Alle pigerne i klassen har......"?
Emma har påstået at ALLE piger i klassen har en Lego Friends T-shirt. 
Nu ved jeg af erfaringen, at det så drejer sig om en 2-3 stykker hi hi......

Men pigebarnet kan ikke leve uden en sådan T-shirt, men så var det jeg fik en vaks ide!

Jeg laver da bare en T-shirt med Lego Friends motiv selv.

Her er vidunderet så taa daa...


T-shirten er fra Føtex og er en fra skabet.
Jeg har brugt strygestof i pink, som jeg havde en rest af.
Så det hele har kostet gratis og det er jo rart.


Skabelonen er fundet på denne BLOG

Jeg er nu ikke helt sikker på, at ønsket om en ægte Lego Friends T-shirt ophører, men jeg må på jagt på udsalget på nettet, mon jeg ikke kan finde en til en overkommelig pris ;o)












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)