fredag den 3. januar 2014

Venindegave

Sille og veninderne var i går inviteret til One Direction fest hos en klassekammerat.

Jo jo fest på en torsdag og humøret var højt hele eftermiddagen, 
hvor Sille havde en veninde hjemme.

De to synes, at de ville have en gave med og spurgte om de måtte en collage med 
One Direction og den ide var jeg straks med på.

Vi fik printet lidt billeder fra nettet, jeg fandt en ramme og så var der gang i saks og lim.
Jeg blev spurgt, om jeg ville hjælpe med rammen 
og fik klare instrukser om, hvordan den skulle se ud.




Sådan blev resultatet
En 1D fan værdig ♥

"Mor vil du ikke pakke den ind i det der cellefano"
Hi hi og jeg pakkede billedet ind i cellofan og alle var tilfredse.




Modtageren blev GLAD, det var en god fest 
og fest på en torsdag var et hit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)