lørdag den 8. februar 2014

Fra emballage til fix æske

Til min fødselsdag blev jeg begavet men ny elkoger og halleluja tak for det, den gamle var stået af, så elkogeren var en kærkommen gave.

Emballagen til elkogeren, så jeg straks muligheder, da jeg fik gavepapiret af.
Tja faktisk har jeg slet ikke nået, at tage et før billede af kassen/ æsken.

Men et efter billede skal I da ha'





Jeg har brugt gavepapir fra Tiger og neon Papir fra SG til cirklen på låget.
Låget var turkis og fungerer super, så dedet har jeg ikke 
gjort noget ved.



3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, Mette :-) Det er en skøn sammensætning af farver og mønstre
    God weekend!
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. God weekend til dig også Line ;-)

      Jeg kan så godt lide det sort/hvide mønster og fedt at sammensætte med skrappe farver.

      Slet
  2. Så cool!!! Er vild med det tyrkise op af det mønstrede! Og den lille muffin er bare prikken over i'et.

    Louise Siri

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)