onsdag den 26. februar 2014

Jeg skulle kun købe en Nutella....

.....og endte med  også at købe to puder, to pakker knapper 
og selvfølgelig Nutellaen.



Sådan går det ofte for mig, når jeg er i Netto, 
at jeg kommer ud med noget, som ikke var meningen.

Men altså to puder og to pakker knapper for en flad 50'er,
det da umuligt ikke, at blive fristet til de priser.



Ja så er det lige Nutellaen......
Vi kan godt li' Nutella hjemme hos os.
Og Nutella spises om søndagen (er der nogen der siger),
 men nogle gange bliver tirsdag til søndag hos Fam. Lehtonen.



Inflægget er ikke sponsoreret.

4 kommentarer:

  1. ih.. det med nutellaen kender jeg også alt for godt... Plejer at sige det er til søndagen men hov... i morges fik jeg bagt boller til pigerne inden det var skole og børnehave tid, og sjovt nok opdagede jeg lige pludselig nutellaen stod på bordet... UPS.. :-)

    SvarSlet
  2. Hi hi så er jeg da ikke den eneste Nutella synder ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hurra for vores børn vi er det... De nyder godt at når mor liiiige synes der skal Nutella til :o)

      Slet
  3. Det sker "desværre" også ret tit at posen er ekstra fuld når jeg forlader netto :)

    Mvh. Michelle-Marie

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)