mandag den 24. februar 2014

Kjole med hestekrafter

Jeg har købt jersey stof med hesteprint hos Westmose.
Emma er vild med heste og printet var ret fedt synes jeg
 og havde et par bukser i tankerne.

Det viste sig, at der var stof nok til både kjole og bukser,
hvor heldig kan man lige være ;-)

Fredag aften, da Emma var faldet i søvn efter 5 minutters X Faktor
 og Sille + Ole var til sen gymnastiktræning, 
hev jeg symaskinen frem.









.....og så lige et blik med hestekrafter i hi hi....

Emma er ikke let hvad tøj angår, hun ved lige præcis hvordan det skal være 
og så skal det være "blødt" tøj som hun kalder det, 
ja hvem vil ikke gerne magelig og moderne på en og samme tid ;-)

Kjolen har været på i to dage, så godkendt må den være.

Bukserne er skam også færdige, men de får lige sit eget indlæg.



7 kommentarer:

  1. Hvor er den smart. hihi - hun er SÅ meget fotomodel:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det med at posere er hun ret så god til hi hi...

      Slet
  2. Haha, hvor ser hun dog sjov ud på det sidste billede! Jeg synes, det er en skøn kjole du har lavet til hende, og stoffet er (stadig) rigtigt fint

    SvarSlet
  3. Skide smart Mette. Hun er vildt charmerende din lille Emma.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er virkelig en Emse Bemse buksetrold ;-)

      Slet
  4. jeg har også købt 1 meter af det stof ved ikk helt hvad det skal blive til.
    Kjolen er det en du selv har fundet på med syningerne for den er da rigtig fed...

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)