mandag den 10. februar 2014

Nyt-gammelt-stort og småt

Hvor kan jeg bare bide mig selv i læben over, at min onkel arvede min mormors muselmalede stel for 27 år siden arrgghhh!!!!!!

Jeg var godt nok kun 10 år da hun døde,  men så kunne min mor da have arvet det.
Sådan skulle det ikke være og hvem kunne vide, at stellet blev så hipt som det er i dag.

Men jeg fik, eller min mand fik, den store skål med mega musel i firmagave til jul 
og her til min fødselsdagen fik jeg en lille skål med mini musel.





Der står de to skåle nu og minder mig om min dejlige mormor.

Af min mor har jeg fået den blå krukke med hvid mønster på, det har været min mormors og den blå farve matcher så fint til mine skåle.



Ny er nyt-gammelt og stort/småt med til at minde om min kære mormor og skabe stemning på end mere moderne måde end hjemme hos mormor ;-)

8 kommentarer:

  1. Skønne vaser! Har selv to styk af den smukke hvidriflet fra Tiger. Er også helt pjattet med Royal Copenhagen. Har dog kun selv fire tallerkner af Blue Elements, og enkelte termokrus. Men nu er samlingen jo startet, så mon ikke jeg nok skal få samlet til huse.

    Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at blande billigt med dyrt :-)

      Slet
  2. De er virkelig smukke. Jeg har ikke noget muselmalet... endnu. Men er ret vild med det sorte, så mon ikke der sniger sig noget ind på et tidspunkt :)
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sorte er vildt flot.
      Min kusine har blandet Mega musel blå med Mega musel sort og med det hvide Royal Copenhagen vildt fedt.

      Slet
  3. At få kongeligt porcelæn, kan gøre en hver glad - min moster har også arvet mågestellet og har det stående i kasser og synes det er hæsligt! Jeg overtog det gerne til at supplere min samling <3

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis !

      Åh ja mågestellet det havde min farmor og min faster har arvet det.

      Slet
  4. Sukker også over det musselmalede. Skålen din mand har fået - har jeg lige fået i gave af en veninde :-) Heldige mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en skøn gave at få, ja heldige dig ;-)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)