søndag den 9. marts 2014

Når familien er ude, danser mor på bordet...

Manden min og mine to piger tog i fredags på skiferie i Østrig,
sammen to andre fædre og deres børn. 

Minibussen kørte fredag kl. 19.00 fra Starup med to piger, 4 drenge og 3 superfædre afsted på tur, uden "morpylder" men med højt humør.



Så hjemme er der døbt MOR-MIG tid, tænk at være så heldig at have hele  4 dage til ,
at gøre lige hvad jeg lyster.

Fredag flød jeg i sofaen og så en eller anden film. 

Lørdag stod på opvisning med mit gymnastik pigehold 1.-3.kl, som jeg træner, 
eftermiddagen tullede jeg rundt og var lidt kreativ.

Mine gymnastikpiger 


Lørdag aften hyggede jeg sammen med en veninde, 
hvis mand og børn også er med på skitur.
Vi fik det lækreste mad og hyggede. 
Jeg var først hjemme ved et tiden.

Jeg synes simpelthen det er så fedt, 
at mine piger er afsted med farmand helt alene, 
tænk hvor fedt, at få sådan en oplevelse.

Jeg er pga. Ole arbejder døgnvagter meget selv med pigerne, Ole har ikke ferie når pigerne har ferie og har kun en hel weekend fri hver 4. weekend.
Vi laver rigtig mange ting sammen pigerne ogvjeg og får nogle super oplevelser, 
bare os tre.
Derfor gør det mig så glad, at farmand og pigerne nu får denne oplevelse.

Er jeg morbekymret....uhh ja...jeg havde da mine bekrymringer, at de skulle afsted uden mig og at jeg ikke skulle have "kontrollen" over hvad de laver. 
Men fredag da de tog afsted, var der ingen bekrymringer at all.
At se pigerne så ellevilde, fuld af spænding og glæde, åhhh det er da fantastisk.

Tja det er jo nok også en lille øvelse i "at give slip" på de kære små, der jo ikke er små mere.
De kan jo meget mere end hvor mor her tror ;-)
Og det bliver så fedt, at få dem alle hjem igen tirdag aften, 
men indtil der ,danser jeg på bordet.

Nu skal søndagen kick startes med en kop kaffe 










4 kommentarer:

  1. Hvor dejligt for alle parter :-) Det blir skønt for tre-kløveren at få nogle oplevelser uden mor som de kan dele når de kommer hjem. Og skønt for dig at have en weekend kun for dig. Eller er der lidt rastløshed at spore? Rigtig god søndag. Du må lidt ud i det dejlige vejr og blive varmet at solens stråler.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så dejligt, men også lidt underligt.
      Men jeg nyder det fuldt ud....ingen rastløshed endnu da ;-)
      Ha' en dejlig forårs søndag Line ;-)
      KNUS

      Slet
  2. Uhh det lyder hyggeligt for begge parter, syntes det er sejt at mændene er selv på tur med børnene.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt at fædrene og børn får tid sammen.

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)