onsdag den 12. marts 2014

NYT HÅR - FORDI DET ER FORÅR

Vintergækker titter op og solen skinner så dejligt, foråret er på vej.

Jeg ved ikke hvad der sker med mig, men føler lidt lige som, når køerne bliver lukket ud efter vinteren - ny energi og lyst til fornyelse.

Så et ring til en god bekendt -tidligere frisør - og vupti så kom der lige lyse striber i og slut med mørke lokker.


Jeg er super glad for resultatet og er nu klar til lysere dage.

Da jeg i mit naturlige hår har ekstremt meget rød pigment, 
titter de orange toner frem,  når mit hår bliver lysnet. 
Der går som regel en farvning eller to til,
 før det røde pigment bliver overmandet.

Min fætter var som barn total rødhåret og min farmor havde lyst hår, 
men også det røde pigment, så farmor tak for det.
 Det er ikke det fedeste med rødt pigment,
 når nu det aske blond man gerne vil være!

Kære farmor en stor tak skal du også ha', for jeg 
har været så heldig, at arve din kæmpe hårpagt, 
et stort kraftigt hår, der kan klare farver og lysninger ;-)

Så må vi se hvilken farve håret skal ha' til efteråret?

4 kommentarer:

  1. Piiiift hvor ser du godt ud, Mette! Det er så skønt med fornyelse - ny frits = ny energi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er utroligt hvad lidt forår gør ved mig ;-)

      Slet
  2. Det er utroligt hvordan man får lyst til fornyelse når foråret kommer :)
    Jeg drømmer også om en klipning snart, måske jeg skulle få gjort noget ved det !

    SvarSlet
    Svar
    1. Forår = fornyelse så afsted med dig og få en ny frits..
      Forandring fryder ;-)

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)