søndag den 30. marts 2014

Vi har været på Den gyldne Måge - indrømmet !

I går inviede vi sommerhuset og nu er vi klar til sæson 2014.

Det er det dejligst lille sommerhus, vi tænker det som vores, 
men det er min mor og bonusfars.

Sommerhuset er noget helt særligt, et samlingspunkt for familien.
Min bonussøster og jeg har tilbragt mange timer på solvognene med tøseblade og tøsesnak- inden vi fik børn.

Nu har bonussøster, bonusbror og jeg fået børn, 6 stk. i alt, så der er gang i hytten, når alle mand er der.

Nå men efter en total afslapper i sommerhuset orkede vi ikke, at lave mad og den var børnene hurtigt til at fange og afsted på Den gyldne Måge - McDonalds;-)

Selvfølgelig mødte vi en masse vi kendte, blev næsten skyllet i Cola, eftersom en ung fyr snublede lige ved vores bord  med to STORE Colaer, heldigvis blev vi ikke ramt.

Hjem kom vi også med Happy Meal legetøj.
Denne gang en lille plastik Furby, der siger som et stykke hunde legetøj.
Emma er vild med Furby og er mega glad, da store søster forærede sin Furby til Ems.

Med hjem havde vi også en papfigur med Furby, som vi har sat i ramme og nu hænger på Emmas billedvæg.







Alt i alt en ren win win dag i går ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)