fredag den 23. maj 2014

Genbrugskunst - håndarbejde - minisamfundet Østrup

Mine piger har i denne uge deltaget i minisamfundet Østrup.

Deres skole, Starup Øsby fælleskole, var for en uge omdannet til minisamfundet Østrup.
Her var de "ansat" i værksteder, Emma var i genbrugskunst og Sille i håndarbejdsværksted.

Ugen var en stor succes og hver dag tjente de 12 øse og dem kunne de handle med i alle de forskellige værksteder lige fra pizzaria til frisørsalon.

I går var vi forældre inviteret og sikke det summede af liv på skolen, solen skinnede
og eleverne var i højt humør.

Lige et par billeder fra dagen


Smugkig i Emmas bod, som var rykket udenfor 
i det skønne solskinsvejr.



Genbrugskunstneren Emma


Håndarbejderen Sille



Tid til lidt make up


Endnu en spændende bod.

Vi fik handlet mange fine ting, jeg vil vise dem frem,
når jeg har fået taget billeder.

Lige en god nyhed Sille er lige blevet udtaget til at 
deltage til DM i konkurrence gymnastik i næste weekend.

Så det er en super glad pige vi har.
Vellykket minisamfund og en udtagelse 
-  dejligt når livet flasker sig for ens børn ♥





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)