torsdag den 15. maj 2014

Ny men brugt

Jeg kunne simpelthen ikke gå hjem uden den søde hvide lille vase/potte med rødt mønster, den måtte med mig hjem og til en ti'er, så går det ikke helt galt.


Og se lige hvor skøn den er, mit lille nye brugte Fund er.
Den passer perfekt til min Karoline ko og min Kahler vase.


MaManden rynkede først lige næsen, da han så mit fund, men nu da heg har fået blonst i og 
har stillet op som på billedet, så sagde han
 " Det da ikke det værste du har haft med hjem fra genneren".  
Jo jo han er vist ved at være godt opdraget hi hi.

Er du også vild med Karoline koen kan den købes HER

Jeg har et eller ander med den Karoline ko, tror det er barndommens glade og trygge tid, jeg mindes når jeg ser koen - den er retro lækker.

Se lige denne nøglering,  som jeg har fået ved min nabo, den er super FED IKK


Tror lige jeg skal have et glas mælk, efter al den ko snak
 eller måske bare lidt mælk i kaffen ;-)

2 kommentarer:

  1. Super sød potte og ja til en tier, skulle den da med hjem :-) Karoline koen er super skøn :-) Kh

    SvarSlet
  2. Ja det ligner et sæt - vasen og potte, og ser smukt ud.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)