torsdag den 5. juni 2014

Farsdag x 3

I dag er det farsdag,
dog er mine pigers far taget på døgnvagt,
 så ham tager vi ind og fejrer senere.

Min far, pigernes morfar, besøger vi her i formiddag.
og jeg glæder mig til at give min far et stort kram og sige jeg elsker ham♥.
Jeg er ikke typen der slynger om mig "Jeg elsker dig",
 så når det endelig siges
så er det helt fra hjertet.

Senere går turen til verdens bedste bonusfar.
Mine forældre blev skilt da jeg var omkring 20 år.
Og min mor mødte derefter min bonusfar, som har en helt speciel plads i mit hjerte.

Mine piger siger, "Hvor er du heldig du har to fædre"
- ja det er jeg :-D


De tre billeder jeg her til morgen sendte til

♥ Pigernes far

♥ Min far   

♥ Min bonusfar 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)