tirsdag den 26. august 2014

Vaser uden kobber striber

Jeg er altså målløs over, at folk går amok fordi de ikke kan få den
kendte vase med kobber striber.

Store grimme ord, trusler og ja næsten barnlig opførsel var at finde i de mange kommentarer fra folk, der ikke nåede at købe den famøse vase inden den var udsolgt.

Ej stop nu lige!
Det er bare en vase og livet forsætter altså også 
uden den i hjemmet,  eller det håber jeg da.
Der er sgi vigtigere ting at hidse sig op over i vores verden, 
end et par kobber striber på keramik.

Her skal I se mine vaser, de er stribede ikke i kobber,  
men de giver sig nu fint ud alligevel.




Hvis du ønsker et smil på læben og lidt rysten på hovedet,
 skal du tage og læse folks kommentarer på Imercos side på Facebook, 
det er helt vildt!

Håber du får en god dag, kobber striber eller ej !



4 kommentarer:

  1. TAK FOR INDLÆG METTE!!
    Jeg ryster også på hovedet, og synes faktisk ikke at den er SÅ fantastisk, synes måske at Kähler har været en smule uopfindsomme når det nu er en jubilæums-vase....
    ..og ja DET ER EN VASE!!!
    *ha ha ha*

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis Libbie.
      Meget uopfindsomt bare at lave kobber striber.

      Slet
  2. Jeg er fuldstændig enig! Det er PINLIGT!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)