tirsdag den 30. september 2014

Holiday in september

At komme fra 30 grader i skyggen,
 til 12 grader og regn, 
så fryser man meget, kan jeg fortælle.

Vi er lige kommet hjem fra en skøn ferie i Belek i Tyrkiet.
Vi boede på samme hotel som sidst, 
et ***** hotel med all inklusive, 
det er skisme fantastisk.





Ferien var en ren og skær hygge, dase og familieferie.
Vi havde i år min mor og bonusfar med, fedt at
være sammen 100% uden forstyrelser af nogen art.




Emma og Sille nød at kunne løbe rundt i bikini dagen  lang, 
bade i poolen og have mor, far, mormor og bedstefar
til rådighed 24 - 7.



Vi dasede ikke hele ugen.

Om torsdagen var vi på sejltur på Manavgat floden, der løber ud i Middelhavet.
Vi så små havskildpadder, så Emma var helt vild.

Der var mega bølger ved udmundingen ved floden,
hvor vi fra stranden badede.

Det var total paradisagtigt, ja lige bortset fra bølgerne, 
de største bølger jeg nogensindd har set.





Emma og mormor hygger i poolen.






På gensyn Tyrkiet 
- vi kommer helt sikkert igen♡







2 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder, Mette :-) Det får mig til at drømme tilbage til vores tur derned i juni. Selv Mille spurgte for 2 uger siden, hvornår vi skulle ned til det der "Turkiet" igen. Det er godt for store som små :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Line "Turkiet" er bare skøn ;-)

      Jeg er allerede blevet forkølet og har snotnæse øv øv, jeg vil tilbage til solen NU!!!

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)