fredag den 3. oktober 2014

Keyhanger

Før vores Tyrkiet tur, 
var vi på besøg hos et vennepar 
og en værtindegave med,
 både købt og homemade,
skulle være i gaven.




Denne keyhanger lavet af lædersnor fra hobbybutikken, 
træ-, kork- og plastperle fra Søstrene Grene, 
var en af de homemade gaver.

Jeg er vild med kork, 
et materiale jeg kan huske fra indretningen 
i barndommen. 
Ting går i ring.



Denne ring lavede jeg også.




Værtindegaven

Keyhanger
Lys
Ring homemage
Servietter


Har du en keyhanger??

Mit nøglebundt ser sådan ud:


En blandet landhandel.

Nøgleringen lavet i cykelslange med billede, den med Hama perler og den knyttede har Emma lavet til mig og den i filt med knap har jeg fået ved Sille.

Jeg kan simpelthen ikke skille mig af med nogen af dem, 
så der bliver nok ikke plads til min egen keyhanger ....












3 kommentarer:

  1. Sikke en god ide med den keyhanger! Jeg må da fluks i SG :-)

    SvarSlet
  2. Ja afsted med dig til SG.
    Men pas på de har mange lækre ting ligenu.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)