søndag den 5. oktober 2014

Keyhangers


Lørdag aften hyggede jeg med at lave keyhangers.

Manden min var til mandehørmsløb,
 pigerne lå på sofaen og så TV og jeg fik 
derfor mulighed for at fordybe mig i mit 
kreative univers.



Jeg er blevet opfordret til at sælge mine syslerier
 og langt om længe fik jeg oprettet en facebook side, 
hvor jeg vil sælge mine syslerier.

Det er sådan lidt for sjov med facebooksiden, 
men som så mange andre kreative, får jeg tit
kreeret mere end jeg selv for brug for, 
så hvorfor ikke sælge.

Indtil videre er der kun keyhangers til salg, 
men nu nærmer sig julen, 
så mon ikke der snart dukker lidt nisserier op.

Kig gerne forbi på facebooksiden

artByLehto









1 kommentar:

  1. De er bare for lækre dine keyhangers :-) Jeg måtte bare forbi SG og se efter korkkuglerne. De er skønne.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)