torsdag den 13. november 2014

Rub og stub : affalds billede

Her hjemme er der gået sport i, at bruge rub og stub, 
når vi laver noget kreativt.

Jeg er ved at lave papir stjerner og der er både strimler 
og små afklippede trekanter tilovers 
og nej nej de ryger ikke ud som affald.



De små afklippede hjørner/trekanter har jeg brugt til, at lave collager med.
En halvcirkel og en firkant blev det til og sat sammen med et stykke kork, 
kom dette billede frem.

Jeg er VILD med det og billedet har fået plads i stuen, 
sammen med min Kay Bojesen hare.

Hvad vi, eller hvad Emma, 
 har brugt de afklippede strimler til, 
viser jeg snart.




2 kommentarer:

  1. Ej, hvor en skæg ide- en udfordring til en selv... Det må jeg da prøve
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt sjovt, at udfordre en selv, samt at få brugt al "spildet".

      Slet

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)