onsdag den 10. december 2014

Julebag - Falsk strubehoste

Emma har bagt lækre julesmåkager til os i dag.




Emma min yngste har været syg siden søndag.
Hun fik søndag nat et voldsomt anfald med falsk strubehoste,
men dette var et af de værste jeg har oplevet.
Pigebarnet gispede efter vejret og panikken i hendes øjne viste tydeligt, 
hvor svært hun havde ved at få luft.
Jeg må sige, at jeg var tæt på, som I meget tæt på, at ringe 112.

Manden, som er Falckredder, var selvfølgelig på døgnvagt og jeg 
måtte i hoppe rundt på krykker kl. 02 00 om natten efter medicin, vand og for at åbne vinduer, så det kunne blive koldt i rummet.

Efter to timer, laaaange timer, blev det heldigvis bedre og Emma fik sovet lidt.
Jeg fik ikke sovet, jeg lå og lyttede og Emma trak vejret.

I dag onsdag er Emma stadig hjemme, dog var hun lige et smut i skole,
de skulle nemlig have en øve nationaltest og det synes jeg hun skulle.
Ole tog med hende i skole de 45 min. testen varede og
 så hjem til omsorg og hygge ved mor.

Feberen er heldigvis helt væk 
og vores Emma med gang i,  er her over middag vendt tilbage.


Energien blev brugt på lækkert julebag.

Nu laver Emma matematik mens hun venter på at storesøster 
og en veninde kommer hjem fra skole.

Måske de vil lege med hende - de store piger???



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)