fredag den 16. januar 2015

8 års fødselsdag med Furby tema

I søndags holdte Emma og vendes veninde Anna ,
fødselsdag og det gik så fint.

Her er lidt billeder fra dagen


Emma og Anna mødte første gang hinanden, da de var ca. 3 mdr.
i kirken til info omkring barnedåb.

Et halvt års tid senere mødte de hinanden igen, de startede i samme
dagpleje, senere i samme børnehave på den samme stue
 og ja nu går de i klasse sammen.

Festens tema valgte pigerne og jeg fik lavet lidt pynt til festen.

Hama perlerfigur af Furby i en glaskrukke,
 papkopper fik klistret på Furbyer på 
(Furbyer blev printet på computer og så klippet ud puhhh)



2 x 8  lys i kagen og et dobbelt pust.

For et stykke tid siden havde Mc Donalds Furby i deres Happy Meal
og dem har Emma leget meget med, de blev fundet frem og
brugt til pynt.


Rødkålsglas med glimmer og Furby og en sløjfe.
(Jeg har brugt en fyrfadsstage under glasset)



Gæsterne måtte tage deres Furby med 
og de festehøjlydt sammen (i et rum for sig)

De fleste af børnene tegnede en Furby til Emma og Anna.
Jeg er nu ved at overføre tegningerne til et stykke pap, 
så pigerne får hver deres plakat med Furbyer på.
Et dejligt minde fra en skøn fest ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad, når du lægger en besked til mig ;o)